top of page
פחד מאסלה
במסגרת התשאול של הורים לילדים שעושים את הקקי בתחתונים, אנחנו פוגשים הרבה את ה'פחד מאסלה'. ברגע הראשון זה נשמע מוזר, אבל ככל שחושבים על הסיבות זה הופך להיות מובן יותר. האסלה היא גבוהה, קרירה, יש באמצע חור שאפשר ליפול אליו, הריח מסביב לא תמיד נעים ותחושת חוסר השליטה של משהו יוצא מהגוף במצב הלא בטוח הזה, גורמת לחלק מהילדים להעדיף לעשות את הקקי בתחתונים. מה אפשר לעשות? קודם כל 'נתיידד' עם הקקי... גם כשהוא יוצא בתחתונים, אפשר להסתכל עליו, להגיד למה הוא דומה, ולהיפרד ממנו לשלום כשז


bottom of page



